Circulaire en duurzame kantoorinrichting passend bij de nieuwe Heineken strategie. Centrale ontmoetingsplek voor de sales afdelingen Noord Nederland om te werken en vergaderen. Maximale geluidwering. Ergonomisch verantwoord meubilair en hergebruiken (delen van) oude Heineken kantoorinrichting. Bij voorkeur huur in plaats van koop.
Wanden gewit en deels vervangen door glaspanelen voor een moderne look. Refurbished bureaus met sta/zit functie en hergebruik oude kantoorstoelen. Hanglampen en vergadermeubilair van gerecyclde petflessen. Verwerken van afval NS treinen tot moderne overlegplekken en vergadertafels. Vergadertafel onderstel gemaakt van oude Heineken bierkratten. Leaseconstructie over de gehele huur looptijd van vijf jaar. Optie tot koop na einde huurperiode.
Complete projectbegeleiding. Uitwerken moadboard en visuals met leverancier van circulair kantoormeubilair OPnieuw. Budgettering, selectie van (externe) bouwpartijen, opdrachtverstrekking, toetsing aan bouwkundige eisen tot aan bouwtoezicht en financiële verantwoording.
Wil je een bezichtiging plannen, een bericht achterlaten? Navigeer naar onze contactpagina en kom eenvoudig met ons in contact!
Ontdek onze a-locaties, flexibele kantoorruimte-opties en verhuurmogelijkheden vandaag nog.